söndag 12 juli 2009

Lyckans ostar

Matte och jag är så glada att Povel hamnade här uppe i Stockholm hos en så trevlig familj. Tänk att både jag och matte har fått oss en varsin superbra vän tack vare det!
Idag kom de och hälsade på oss och vi tog först en promenad tillsammans och sen ville tvåbeningarna mätta magarna och vilka är vi att neka dem det. Vi uppförde oss som två stjärnor där vi låg lugnt och sansat nedanför bordet trots att det passerade människor och hundar mest hela tiden.
Lite senare gick vi till en sån där affär full med mat som tvåbeningarna turades om att gå in i. Och som de fyndade!!! Matte kom ut med en skattkista full med leverpastej, blodpudding, köttbullar och falukorvar bara till mig:)Sånt gillas!


Triss i hjärter


Vi gjorde bra reklam för restaurangen med vår närvaro:)


Jag välkomnade förbipasserande in


Lugn och cool trots mycket stoj och stim runtomkring


Sötnöt!


Sen gick vi och handlade


Vilken skatt


Ser du mig??!!


Tittut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dom snälla orden:)). Vi tycker också att det är super roligt att träffa och ha er som kompisar.

//Povel och Joanna