lördag 7 februari 2009

Filling in the blanks

Fick en fråga om varför jag måste använda en sån där viktmanchett på bakbenet när det är frambenen jag har opererat och det kan man ju tycka är en rimlig undran. Min sjukgymnast har berättat att jag har haft extra ont i ett av frambenen (duh!)och därför gått och snebelastat min vikt under en lång tid. Det har gjort att jag har mer muskler på mitt högra bakben samt är kortare i musklerna på den sidan av ryggen. Det behöver alltså rättas till och då är det en hel del massage som står på schemat samt olika träningsformer såsom dragträning med sele, väskbärande och viktbärande. Själv bekymrar jag mig inte så mycket om det utan försöker bara se till att stå med högra sidan till när jag fotograferas. My most flattering side;)

På fredag bär det av till Norge med morsan. Vi ska på utflykt tillsammans med halva tjocka släkten och ska passa på att riva av några såna där skönhetstävlingar. Vad gör man inte för sina fans som jag tycks ha lite överallt. Om de skriker efter Dexter i Norge så ska de få Dexter i Norge!:)


Norge - here I come!

1 kommentar:

Rosso sa...

Hej!
tack för förklaringen och lycka till i norge- vi vet att du vinner!
Tass från Matte och mig!