fredag 6 februari 2009

Och det här ska man behöva stå ut med?

Jag vet inte hur det är med er där ute i stugorna men jag tycker att det här känns lite ovärdigt på något sätt. Jag vet att det är bra för mina muskler och ett steg i rehabiliteringen (hur ska jag någonsin kunna glömma det så som det tjatas hela tiden?) men jag menar...röd jag upprepar RÖD viktmanchett på bakbenet!!! Är det passande för en tuff grabb som jag? Vad ska alla brudar tro? Att jag är ute på kärleksstråt?? Nehej ni...det kan ni glömma. Hör ni det tjejer! Jag har inte tid med sånt trams som att ränna efter brudar!

1 kommentar:

Rosso sa...

Men du grabben- varför har du vikterna på bakbenet?! Hade du inte gjort illa ditt framben? Ang. tjejer så kommer du snart att ändra dig.. Det luktar GOTT där de har kissat, men ett tips är att fortsätta vara lydig och bara smyglukta- annars blir mattarna arga...

Tass på huvudet!