måndag 9 februari 2009

Vi fick ett mail...

Vår favorittjej alla kategorier skickade en liten hälsning från landet till oss idag. Vi saknar henne så att hjärtat slår knut på sig själv men hon har det himla mysigt tycker ni inte?


Skönt att jobbarveckan är över antar jag. Hoppas Dexter börjar vänja sig vid storstan.Leah mår bra och vill gärna berätta hur söndagen var (ganska lik övriga dagar för den delen).


10.00 Vaknade med ett ryck, vi hade försovit oss! Blessie och jag hängde med Pekka till stallet direkt.

10.30 Frukost

11.30 Ut till stallet igen. Molly kom och vi hade jättekul!

13.00 Lite ruggigt ute. In till soffan för att värma upp. Fick lite extra lunch.

14.00 Ut igen. Nicolina kom med sina hundar och då blev det verkligen kul. Sen gick vi allihop på promenad med hästarna, full fart på oss hundar! Efter det sågades det ved och jag var med och jagade vedträn när jag inte letade efter mina leksaker som mormor gömt.

16.00 In och mysa i soffan igen.

19.30 Middag (mest matrester den här gången)

20.30 Ta in hästarna. Patrullerade tillsammmans med Blessie i våra reflexselen.Stannade kvar ute och vaktade gården en stund.

21.30 In till soffan igen. God natt!

Kramar och pussar från Leah som längtar efter er!!




Puss på dig Snufsan!!! Bra att du håller ställningarna där ute. Vi kommer och hälsar på dig i veckan:)

Inga kommentarer: