tisdag 4 november 2008

Borta bra men hemma bäst!

Jag har haft det jättebra på landet men jag blev för saknad hemma tillslut och är därför på plats där jag hör hemma nu. Hemma hos matte, husse och Dexter! Inte helt illa det heller kan jag berätta och ska sanningen fram har jag nog saknat Dexter mer än jag var medveten om för oj vilket pusskalas det blev när de kom och hämtade mig igår. Tvåbeningarna fick vänta i nästan en timme innan jag hade tid att hälsa ordentligt på dem. Men jag gottgjorde för det därefter då jag nästan gosade ihjäl dem också så alla var nöjda och glada. Nu ikväll fick Dexter och jag varsitt ben att tugga på och vi delade kärleksfullt på biabädden som ni kan se nedan. Vi har mycket närhet att ta igen så vi spiller ingen tid:)


Finns det hjärterum...


...finns det definitivt stjärterum!


Dreamteam

Inga kommentarer: