onsdag 24 september 2008

Drottningholm

Igår var vi på skotträning tillsammans med Ruf. Ingen av oss tre brydde oss det minsta om skotten utan fortsatte med det vi höll på med. Dexter som var kopplad gjorde lite kontaktövningar mm med husse medan jag och Ruf tränade på inkallningar med snygga ingångar med respektive matte. Finemang!
Vi åker på ytterligare en skotträning ikväll tillsammans med Ozzy och om vi hinner får kanske jag och Ozzy leka lite. Annars ska vi ses imorgon bitti då jag ska följa med honom på en stor hundträff så vi kommer nog få leka så det räcker och blir över.
Dexter kommer få vara hemma hos vår tvåbenta farmor under tiden.

Idag tog matte med oss i bilen och så åkte vi och lämnade av Dexter på husses kontor. Sen åkte jag och matte vidare själva tillsammans med en kompis till henne mot Drottningholm. Väl där gick vi på en jätteskön promenad i den underbara miljön runt slottet i två härliga timmar. Det var så mysigt att skrota runt bland höstlöven alldeles ensam med matte. Missförstå mig rätt. Dexter är också rolig men ibland är det skönt med lite ensamtid.

Nu är det slut på slöandet för nu....skotträning på g! Hörs sen.

Inga kommentarer: