fredag 8 augusti 2008

Tillbaka till verkligheten

Undra sa flundra om jag har några läsare kvar??

Trodde ni att vi hade fallit offer för björnen där ute i vildmarken??
Närå, vi har bara haft långsemester från bloggen och det beror såklart på det fina vädret vi har haft (vem vill sitta framför datorn då?) samt att vi har gjort så otroligt många olika saker den senaste månaden. Jag kunde först inte förstå varför matte och husse aldrig gick till jobbet och den ena roliga grejen efter den andra avlöste varandra. Vi har varit och campat i Dalarna, varit på landet, glidit runt i stan och slickat i oss glass, haft simkurs med Ruf, åkt båt, träffat Povel och busat med Ozzy mm mm mm. Tvåbeningarna berättade att det kallas semester och jag kan bara konstatera...
I like it!
Nu hoppas jag att vi kommer ha semester året ut minst för det har faktiskt varit riktigt jäkla underbart. Tyvärr tror jag inte att min önskan går i uppfyllelse.

Det blir svårt att summera allt vi har gjort i ett enda inlägg så jag kommer lägga upp bilder och inlägg lite vartefter.

Först och främst vill jag börja med att rikta uppmärksamheten mot någon annan än jag själv faktiskt. Det är boxertjejen Soja som har utfört en riktig hjältehandling och satt stopp för att något riktigt läskigt hade kunnat hända. Fy fanken vad du är grym Soja! Vi tycker typ att du är bäst i världen här hemma och är djupt impade. Heja heja!!! För att förstå vad jag pratar om så läs på hennes hemsida här.

Jag återkommer med bilder och annat inom kort.

Inga kommentarer: