måndag 25 februari 2008

Varma koppen

En hund, en matte, en tvåbent kompis, ett fint promenadstråk, en termos med choklad, en flaska med sprutgrädde och en påse full med bullar = toppeningredienser för en lyckad dag. Iaf om man frågar matte, för mig räcker det med en skog för att vara nöjd:) Jag var verkligen i mitt esse idag och sprang upp och ner för bergen. Ni vet den där humörkurvan i min almanacka, där man kan fylla i dagens humör. Den kunde matte lika gärna ha struntat i att ta med i min personliga almanacka. Jag är ju på toppenhumör jämt! Dagens höjdpunkt var när mattes kompis tömde sin nyupphällda rykande varma choklad rakt i ner i knät! Först trodde jag att han inte var ordentligt rumsren-tränad och att det hände en pinsam olycka men när jag tittade närmare kände jag att det luktade choklad. Pjuh!
Efter promenaden gick vi hem till honom och där fick jag titta på bussarna från balkongen en stund innan det var dags att titta på tv. Det tyckte jag inte var så kul så jag knoppade in på hans säng istället. Mycket mysigare!

Imorgon ska vi träffa Ozzy och hans matte Marie...KUL!!!


Försök inte värja dig...


Det är obligatoriskt med en boxerpuss


Hahaha


Trött med snutte aka dödat gosedjur

Inga kommentarer: