måndag 25 februari 2008

Gaia

Precis som jag berättade sist träffade vi Gaia i rastgården igår, boxertjejen vi mötte i lördags. Vi lekte med två Borzoi-hundar som gav mig det lite hett om tassarna ett tag, de är ju så rysligt snabba. Det visade sig att Gaia bara häromdagen träffade på Monica och Niro som jag och matte tränade sök med i höstas. Stockholm är inte så stort ändå, tänk vad kul det vore om vi kunde träffas alla tre snart framöver:)

Jag läste på brorsans blogg att han inte var så impad av det där med sök. Det får vi nog träna lite mer på tillsammans senare i vår när vi drar igång igen. Då ska jag visa honom hur man gör på riktigt och att det faktiskt är skitkul. Knepet ligger i att leta efter människorna Ruf, inte grannhundarna;)


Boxers i enad front


Leka?


De är överallt!


Ok, let's go!


Attaaaack;)


Ett misslyckat försök att komma ikapp vinden


Jag är mycket bättre på närkamp


Det viner i läpparna

Inga kommentarer: