lördag 23 februari 2008

Lyckan är gjord när man stöter på en likasinnad

Husse och jag var ute på en 3-timmarspromenad igår. Och vad stötte vi på i skogen om inte en sprillans levande boxer! Det var en väldigt snygg dam som gav ett lugnt och självsäkert intryck. Hon hade fått ett gäng valpar för inte så länge sen och det märktes på hennes trygghet att hon var mamma. Hon verkade liksom vara van vid stökiga snorvalpar som tog pinnen från henne;) Husse och hennes tvåbeningar bestämde träff även idag. Vi ska ses i rastgården och busa ännu lite mera, jippi!!!


Snygging


Jag fick ta pinnen


Hon funderade lite på att ta tillbaka den


Men bestämde sig för att ingen katastrof var skedd


Det är tråkigt att titta in i kameran jämt


Hela världen ligger framför mina fötter


Husse och jag tog en paus bland löven


Skönt att vila lite på en sån långpromenad


Mattes favoriter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken störtskön typ den dära snygga boxern! Helcool ju! Tänk såna där valpisar skulle ja oxå vilja ha! Men jag får nöja mig med att vara mamma åt familjens badkläder ist. Lite trist, men med lite fantasi funkar det oxå! Kram