onsdag 19 december 2007

Just det...

...glömde ju att berätta om en tokrolig sak. Matte och husse kom hem med ett par trosor till mig idag som de hade köpt. Haha ja ni läste rätt, ETT PAR TROSOR!!! Jag vet att de älskar mig massor och så men det här börjar bli lite creepy. Jag börjar misstänka att matte har fått bebisnoja eller nåt och vill förvandla mig till en liten människa. Jag har inget emot att sova i sängen som en tvåbening, ta upp hela soffan som en tvåbening, krypa upp i knät på matte när vi är borta på middag för att jag är trött och såna saker. Men att bära ett par trosor...där drar jag gränsen!
De säger att det snart kommer börja hända gejer med mig vilket betyder att jag måste ha dem på mig. Det är visst något som kallas för att löpa, men det spelar ingen roll. Än är inte sista ordet sagt!

Inga kommentarer: