måndag 16 februari 2009

Härliga Norge

Nu räcker det tydligen inte med att bara vara snygg på svensk mark. Nu när jag har försetts med ett sånt vackert yttre släpade matte med mig ända till Norge för att visa upp mig där. Vilken skrytmåns hon är va? Själv är jag ju liiite mer blygsam och behöver inte sån där bekräftelse för att må bra:) Men resan var inte helt förgäves ska ni veta för är det något de har där borta norrbaggarna som inte vi har där vi bor så är det snö. Och som jag ÄLSKAR snö!!!
Och så fick jag ju ha med mig Povel som resesällskap och vi har riktigt kul tillsammans vi två. Skönt att slippa åka i en bil med bara brudar i! Och det var ju störtkul att träffa Playen, Tisla och Emilio också!
Nä summa summarum....en sån här resa gör jag gärna om!


Snööö!!!


Weehooo


Jag och Povel trivdes bra på hotellrummet


sköna sängar fanns det också



Coola killar på väg hem från Norge



Vi fick sträcka på benen i Arboga


Vi lät mattarna vila och rastade varandra


Snögubbe a la moi!


snögubbe a la Povel




Inga kommentarer: