onsdag 26 november 2008

Äntligen snö!!!

Kan någon tala om för mig vad som är roligare än snö?? Jag har dragit av så många boxerrace de senaste dagarna så jag har tappat räkningen. Det enda som dämpar min glädje är att Dexter inte får vara med och spränga fram över ängarna. Det dämpar även mattes och husses glädje som har åkt på ändan både en och två gånger när påfrestningen blivit för stor för Dexter och han bara har dragit yttepytte i kopplet. Det är i alla fall orsaken enligt dem, men om ni skulle se undersidan på deras skor så skulle ni också förstå att de får skylla sig själva. Finskor med platt sula...hah! och så klagar de på att tågbolagen aldrig är förberedda inför den första snön.

Ingen kamera har fått följa med ut ännu så det blir lite inomhusbilder istället.


Undertecknad själv


Och så gullefjant


Vi lattjar med ett koppel vi kom över


Sunny side up!


Dragkamp med fotografen


Ligg still nu så jag kan tvätta öronen på dig!


Hångelattack i soffan


Va? Vem tar kort??


Snönos!


Gullnos!! (säger de som vet:))

Inga kommentarer: