söndag 30 november 2008

En riktig näsbränna

Idag var vi med husse hemma hos Ruf. Han skulle fixa en massa med deras datorer tror jag och de andra tvåbeningarna jobbade på de också med diverse stök och bök. Vi p andra sidan gjorde allt annat än att jobba. Ja det skulle vara att jobba på de olika lekstilarna då. Som vanligt hade inte husse kameran med sig *pik* så inte blir det några bilder därifrån idag. Men imorgon ska vi dit på första adventsfika och då ska matte med. Kanske har hon bättre koll på den där foto-mojängen? Den som lever får se!

En annan rolig sak som hände idag var att jag fes husse rakt in i näsan så att hans näshår krullade sig. Jag låg i mattes knä och gosade som bäst när jag kände hur det bubblade till i magen och jag är inte den som är den så jag passade på att vädra lite. Inte kunde väl jag veta att husse just då skulle stoppa ner ansiktet någon centimeter från "the black zone" och ta upp ett papper nedanför mattes fötter. Han höll på att kräkas och matte skrattade så mycket så att hon kiknade. Kul att man kan glädja någon!



Dexter börjar bli stor


Tittar efter matte vid dörren *tittar så mycket så att ögonen håller på att trilla ut*


Nå, kommer hon snart eller?


mums, älgben!


Försök inte se oskyldig ut TJUV!


Trasselsudd

Inga kommentarer: