söndag 12 oktober 2008

Sova kan man göra i graven

Oj oj oj vad vi har gjort mycket saker de senaste dagarna! Vi har varit på Drottingholm med Ozzy och Povel där vi sprang runt på självaste knugens marker, Ruf har varit och hälsat på i Sorunda och min vimsiga matte ledde oss vilse i hennes barndomsskog så att vi var tvugna att klättra upp på ett berg för att se vart vi skulle (självklart hade jag koll på vart vi var hela tiden, hade hon bara sagt att det inte alls var meningen att gå i cirklar i skogen och hamna på samma åker om och om igen hade jag ju hjälpt henne på rätt spår igen), även Povel har varit på besök och gått promenutt i Sorundaskogarna (inte vilse denna gång), jag har gått min sista gång på fortsättningskurs 2 och vi har varit på söndagsmiddag hos husses pappa. Nu är jag slut som artist. Jag ska visa er bilder från allt utom söndagsmiddagen för då hade vi inte kameran med oss men just ikväll orkar jag faktiskt bara berätta att jag är väldigt stolt över min kusseluss som gjorde ett kanon-MH igår och säga att jag tycker att han var riktigt duktig. Sicken cool kille det där är! Gå in på hans blogg om ni vill kolla på videos och protokoll vetja!


Spökena ja...skäll ut dem bara!


Ozzy håller ställningarna


Granskar noga alla detaljer

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan :) Du skulle varit med Leah! Du och jag hade tagit dom lätt!!
Tack för hälsningen i min gb och jag hoppas vi kan ses nånting i veckan. Det skulle vara kanonkul! :)
Bamsestor kram från mig till dig!
//Ozzy