fredag 17 oktober 2008

Povel och jag...leker väldigt bra

Igår var Povel-bus hemma hos mig på play date. Men det var inte bara lek utan Povel har också läxor som han måste göra när vi träffas, han går nämligen också på kurs hos Johan. Så vi gick en koppelpromenad så att han kunde träna på att gå fint bredvid mig utan att busa hela tiden och sen fick vi röja loss på en stor äng. Oj vad vi sprang! Emellanåt blev vi inkallade av tvåbeningarna en liten snabbis och sen blev det spring och lek igen. Povel lyckades göra en väääldigt rolig sak med sin matte men exakt vad det var kan jag tyvärr inte avslöja. Jag lovade matte Joanna att inte berätta:P

Det var för mörkt för att fota idag men de här bilderna togs i söndags när Povel och Joanna kom och hälsade på ute i Sorunda. Lika roligt hade vi då!







Inga kommentarer: