lördag 27 september 2008

Skottberörd...jag?

Vi har varit på en riktig skjutbana idag där de sköt med riktiga vapen, inga såna där fuskisar som de har på klubben. Och jag kan säga det att j*klar vad det pangade. Det var lerduvor som splittrades och älgar som studsade. Jag såg dock ingen studsande älg men jag hörde att tvåbeningarna pratade om älgstudsare så nånstans var dom ju. Hur som helst så var både jag och Dexter oberörda av oväsendet. Att jag fick en 4:a på skott på mitt MH måste ha hänt i en parallell värld. Jag är ju cool som en katt juuuu!


Mormor och jag leker medan det pangar


Dexter som inte ska flänga runt så mycket fick gå runt på gräsmattan med mormor istället. Han har redan en hel del energi lagrad i kroppen som vill ut och dessutom är han tokig i vantar sen matte började använda dem som slutapporter i spåret (smart drag matte) så lite bus blev det ändå med mormor. Men det viktiga idag, skotten, struntade han fullkomligt i. Duktig kille!

Inga kommentarer: