fredag 21 december 2007

Julstök och kusinträff

Hua...mycket med all julstress nu. Husse och matte tog en välförtjänt paus från allt igår då de gick och fick massage, badade och bastade och sen efteråt gick de ut och åt på restaurang. Tur för mig att matte är liten i maten och inte orkade äta upp allt. De tog nämligen med sig en äkta doggy-bag hem till mig! Smarrigt ska det bli. Jag har nämligen inte fått den än, jag fick åka hem till "mormor" istället och sova över helt ensam utan husse och matte. Det var så kul så...jag hjälpte till att ta in hästarna och busade på som man gör när det är ff.

Det var ju i torsdags jag träffade Ozzy men vi har helt enkelt inte hunnit uppdatera sen dess så bilderna från vårt super duper-roliga möte kommer idag istället. Ni ska bara veta vad rolig jag tycker att han är min kusin vitamin. Vi satte igång o hoppa och leka en sekund efter att vi fick syn på varandra. Det var ungefär som om vi aldrig hade varit ifrån varandra.


Först fick jag hälsa på Nelli.


Sen kom Ozzy!


Vi brottades


Jag försökte bita i hans tassar


Och sen bar det av i jaga Leah-leken


Nelli och matte Marie


Ute i skogen fick vi syn på en tvåbening som gick på vattnet!


Vi gick en jättefin promenad


Fast vi busade mer än tittade


Ozzy fick sitt paket


Jag ville hjälpa till att öppna


Men då blev det bus igen


Nu så...


Lite tugg och leksak


Korvarna tar jag


Hallå syrran, det är fotodags nu!


Lite flåsiga men glada


Och så bus igen


Wroooar! Vilka är bäst? Enchanters såklart:)

Inga kommentarer: