söndag 7 oktober 2007

Kalas

Igår fyllde mattes pappa år och det firades med tårta och kalas. Min lycka var gjord när jag såg att det fanns två SMÅ tvåbeningar på plats, det är nämligen min favoritsort! De ville leka med mig hela tiden för så fort jag kom så sprang de iväg och antingen gömde sig bakom en stor tvåbening eller så hoppade de upp i soffan! Woho...här har vi två tjejer som kan leka tänkte jag och satte full fart efter. Tyvärr förstod inte husse och matte leken lika bra för de lät mig inte springa fram och pussa dem i ansiktet utan påstod att jag skrämde minisarna. Pah!! Rädda för mig? Vad skulle det vara att va rädd för? Ni kan själva se hur kul vi hade:)


Jag visar hur man leker boxer-style


Kom och lek med mig!


En puss då?


Ingen som är rädd här inte, möjligtvis blyg.


Alla är glada:)

Inga kommentarer: