fredag 5 oktober 2007

Alla dessa löv...

...är ju helt underbara! Igår var jag och matte ute i parken och busade runt bland löven. Matte kastade upp dem i luften och jag fångade dem. Matte försökte sig även på att fota samtidigt men hon sa att det var jättesvårt att hålla i kameran och kasta löven till mig på samma gång. Särskilt när jag hela tiden försökte ta dem direkt ur hennes hand. Så det är visst si och så med fokusen på korten men det spelar ingen roll tycker jag. Man ser ju ändå hur kul vi hade, eller hur?























1 kommentar:

Anonym sa...

Oh vad mycket löv ni har fått redan! *avundsjukt* Vi har bara några enstaka löv, så nu när det har slutat blåsa roar jag mig med ekollon istället (nästan lika bra som kastanjer).

Oj, nu var visst min mat färdigtinad - måste springa!