onsdag 12 maj 2010

Harmoni

Vi har tillbringat några dagar ute i trädgården med diverse göromål. Bland annat har en hallonbuske blivit omplanterad, bortglömda och dolda ölandsstenar har fyndats och grävts fram och lite annat allmänt pyssel har avverkats. Jag har haft det bästa sällskapet man kan önska i form av en alldeles underbar trofast kille med sammetsöron och trubbig nos. Dexter viker inte en tum från min sida utan ligger som en majestät och blickar ut över tomten medan jag sysslar med mitt. Åh han är verkligen min stora kärlek i livet den hunden!






'


2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hej!
Kul att du fått upp suget att blogga igen. Du tar så fina bilder...
Ska blir kul att se Dexter på söndag, gissar att han blivit stora killen.

Kajsa å Nellie

Marie sa...

Känner igen den där kärleken du pratar om. En underbar känsla..

Kram Marie , Ecco o Jotte