torsdag 2 juli 2009

Tipspromenaden

Idag var vi ett litet gäng som träffades ute där kungen och drottningen har sitt hus. Vilket ställe passar en konung bättre för en kvällspromenad? Men konung menar jag givetvis jag själv och ingen annan. Det var 3 andra boxerbrudar och en liten kille av långpälsig sort som jag trodde var ett jaktbyte jag kunde sätta efter men icke sa matte.
Vi fick promenara och svara på lite frågor och jag som inte kan läsa kunde inte hjälpa till så mycket. Men jag kunde lösa anatomi-frågan, där man skulle peka ut vad de olika delarna i ansiktet heter. Då pekade matte på bilden och jag visade rätt svar.

Bild på det kan ni se här. Tagen av Kajsa.

När frågorna var avklarade gick vi in på hundön en sväng. Jag fick gå i koppel först för jag visade alldeles för mycket intresse för den lilla pälsiga vovven och matte tyckte att jag är alldeles för stor och oförsiktig. Men efter en stund när han lekt klart så fick jag spränga loss med brudarna och oooohhh vad det är livet. Vi badade som galningar allihopa och sprang så fort benen bar oss och jag fick känna mig som den kung jag är med tre snygga tjejer runt mig.

Precis som Nellie fick jag en ordentlig dusch när jag kom hem för det där vattnet vi badade i var väldigt snuskigt enligt tvåbeningarna. Jag tyckte faktiskt att det var lite mysigt jag. Både badet och duschen efteråt.

Kolla in hos Nellie där det finns bilder från kvällens bravader!

Vi kommer promenera igen nästa torsdag. Håll utkik här i bloggen för tid och plats eller på ÖLOs hemsida

Inga kommentarer: