tisdag 14 oktober 2008

Finbesök i Sorunda

Ruf och Malin kom och hälsade på oss ute i Sorunda i lördags. Det var första gången de var där och det firade vi som sagt med att gå vilse i skogen. Vi såg en himla massa vildsvinsbök därute i skogen och mattarna klappade högt med händerna och sjöng och förde oväsen så att vi inte skulle råka överraska ett gäng grisar. Vi klarade oss helskinnade och hittade även hem till slut till mitt stora förtret. Jag hade gärna sett att Ruffen stannade med mig i Sorunda på heltid:)

När vi kom tillbaka fick Ruf komma in till Dexter en stund som hade varit hemma med mormor. Han har verkligen förstått det där med att leka lugnt med honom. Han la sig ner bredvid honom och så busade de liggandes på rygg istället så att Dexter slapp anstränga benen. Gullisar!



Jag i full kareta


Blessie hängde med


Tittut Ruf!!


Jag


Syskonen bus


Jag minns en gång när vi var lika stora


Ruf leker försiktigt med Dexter

Inga kommentarer: