torsdag 24 april 2008

Sommar!!!

Idag är det strålande sol och VÄRME! Vi har varit ute i parken och lekt med matte och hennes kompis och blev alldeles svettiga på kuppen. Då är det tur att man har en vattenslang på gården. Svalkande och buskul på samma gång!


Dig känner jag minsann igen


Lite "motvind"


Om jag provar från den här vinkeln istället


Försiktigt...


Wouw...en spottkobra!


haha! där fick jag dig!


Shit pommes frites, en värdig motståndare


Tur att man har stora läppar att täppa igen läckan med


Gott med vatten!


Dexter var lite försiktigare


Trötter bestämde sig för att sola istället

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart ljuvligt mysigt. det känns jätte bra tt vara här på jobbet och läsa hur bra ni har det.Det gör det för jag vet att när jag får vara ute i kväll så är det lite skönt i alla fall. kar malin

Ozzy sa...

HEJ Busungar!
Jag älskar oxå vattenslangen!! Det kittlar så härligt i läpparna *hihi*

Stora kramen till er!!
Ozzy