söndag 21 oktober 2007

Promenad i city

Hejsan hallå.
Storstads-tjejen här! Idag promenerade jag med husse mitt inne i city på den största shoppinggatan i hela stan. Vi skulle hämta vår kamera som vi glömde hos mattes kompis förra veckan och eftersom hon jobbar i en butik där så passade husse på att miljöträna mig lite. När matte vaknade på eftermiddagen och hörde var vi hade varit höll hon på att sätta frukosten i halsen och blev alldeles nojig. Va!? Drottninggatan!! Men varför tog du med henne diiit??" Ja kan ni tänka er, så fjompig hon är. Tur att det är lite ruter i husse så att man får chansen att visa upp sitt snygga tryne i city. Tänk...jag kanske blir upptäckt och får vara modell;)
Husse berättade om hur duktig jag hade varit och att jag gick vid hans sida hela tiden utan att bry mig om de andra människorna överhuvudtaget. Han berättade också att jag hade varit väldigt cool och ståtlig där jag spatserade fram med svansen i topp. Matte blev så lättad och glad när hon hörde det. Jag undrar just om hon tror att jag är en fegis...hmpf!
Det var riktigt roligt att se så många tvåbeningar på en och samma gång men jag insåg snabbt att det var bäst att jag skötte mig ordentligt så att vi inte tappade bort varandra. Det var liksom inte ett sånt läge då man drar igång ett boxer-ryck om ni förstår vad jag menar.

Inga kommentarer: