tisdag 23 oktober 2007

Helgkul och träningsplaner

På fredag fyller matte år och då ska hon och husse åka iväg och bo på hotell under helgen. Jag hörde att matte frågade i telefonen om de fick ta med mig också men de sa nej. Men ni ska veta att jag inte är ledsen för det för gissa vad jag ska få göra istället? Jag ska få bo hos Ruf heeela helgen! Wohooo!

Valpkursen är ju slut nu och fortsättningskursen kommer vi inte börja på förrän jag och Ruf är ungefär 9-10 månader. Men alla i vår grupp ville så gärna fortsätta att träffas så Johan har satt in 4 extraträffar till att börja med för oss i måndagsgruppen som han kallar oss. Dessutom har vi bokat in en privatlektion med honom tillsammans med Ruf så att vi kan finslipa lite. Han är populär vår favorit-instruktör men nu kommer det nog att bli ännu svårare att boka tid för lektion med honom. Han är nämligen med i det senaste numret av Härliga hund där han har blivit utsedd till årets hundvän!!! Jag kan inte annat än att hålla med. Han är så lyhörd för vad vi hundar säger. GRATTIS Johan!

Inga kommentarer: