torsdag 15 oktober 2009

Lydnad på SSBK

Ett något spretigt pass idag där den största lärdomen är att jag måste bli bättre på att lita på mig själv. Det är självklart alltid bra med tips och råd och jag välkomnar dem men ibland märker jag att jag borde gå hem och sortera bland tankarna och råden först och därefter lägga upp en plan för hur jag ska gå vidare och om jag ska ändra på något. Idag försökte jag allt på en gång vilket bara slutade i att moment som jag och Dexter har utfört toppenbra de senaste dagarna blev pannkaka. Självklart för att jag ändrade i rutinerna och det skapade förvirring för både mig och Dexter. Nej...stick to the plan from now on!

Dexter levererade dock som alltid:)













Tyvärr fastnade inte Kajsa och Nellie på bild idag vilket är synd för det har ett riktigt snyggt fotgående nu!

Inga kommentarer: