lördag 17 oktober 2009

Fredagsmys med grabbarna snygg

Igår kom Joanna och Povel hem till oss. Vi gick på promenad med bestarna och handlade mat på hemvägen. När vi kom hem tyckte Dexter att det var lite jobbigt med gäster och höll Povel under sträng uppsikt. Povel visste inte riktigt vart han skulle ta vägen för att undkomma de giftiga blickarna han fick av Dexter medan vi lagade middag men efter att grabbarna fått äta tillsammans i köket glömde Dexter bort sin självutnämnda vaktpost och bjöd upp till lek istället. Då var det bara för oss att ta paus från kaffe och smoothie-sörplande framför TV'n och ge dem det utrymme de ville ha...i soffan. Haha ja, tyck att vi är galna ni men så funkar det hemma hos mig! Kan min soffa skänka dem så mycket glädje lånar jag mer än gärna ut den i 5 minuter som brottningsarena. Om det ens är möjligt så skänker det MIG ännu mer glädje att se dem så lyckliga och ha så roligt ihop. Jag blir alldeles varm i hjärtat av de här knasbollarna.














kaputt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir också varm i hjärtat av att se två boxerkillar leka så fint! Dexter och Povel leker precis på samma sätt som Niro och Dante hemma hos oss i soffan.
Kram
Monica