lördag 31 oktober 2009

Hus eller lägenhet?

Nu har jag stött och blött. Vägt för och nackdelar. Bestämt mig för det ena för att sedan ändra mig till det andra för att ändra mig en gång till osv osv.
Men nu. Nu är beslutet äntligen taget och jag kan börja sova om nätterna igen och även blogga vilket inte har funkat alls med så mycket snurr i huvudet.

Så hur blir det då med boendet?

Jo det blir HUS mina vänner! Ett finfint hus med en finfin tomt med ett finfint staket runt om för hundarna! Vi får tillgång till huset redan i mitten av november men flyttar nog in först i december då det är lite som ska fixas först. Det här ska bli så kul!!!

7 kommentarer:

Steph sa...

Åh vad roligt! :D

Anonym sa...

:) skönt att tagit beslutet nu iaf! :D Det blir lite längre att hälsa på men det får gå... positivt är ju att det finns massa fina sökskogar och promenadvägar där :D
Kram från mig och Ozzy <3

Rosso sa...

Oh, så roligt! Vart ligger det? Kram

Kajsa sa...

Det kommer blir jättebra...
Har bytt hemsida.

Kajsa

Anonym sa...

weeeehoooo! gud vad glad jag blir för eran skull!! Vi kommer med fika och grill kvällar jag:)
kram Malin & Ruf

Marie o Mistra sa...

Inflyttningsfest med hund? :-)

Anonym sa...

Vad roligt med hus! Hundarna kommer säkert att bli jätteglada. Det hade Sally blivit i alla fall;-)

Ha det bra!
/Emelie o Sally