torsdag 2 juli 2009

Sommar


Fördelaktig musik till bilderna


Gröna ängar


Lek med vatten


Svalka i värmen


Solvarm filmjölk på bryggan


En badvakt som axlar sin uppgift med stolthet


Ett hjärta av guld


Titta på vindsurfare i viken


Simskola


Mästaren visar hur


Viljan att kunna...


...men inte riktigt våga


Vinster och förluster


Stillsam dragkamp i värmen


Förväntan


Fotboll i kvällssolen


Vilda attacker


Salig lycka över att få hänga med brorsan



Syskonkärlek


Kära vänner


Fantasifulla lekar två kompisar emellan


Somna av utmattning på gräsmattan


Kärlek!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhhhh vad mysigt!!!
Ja jag vet att jag ska plågas för mina synder!! Jag luktar illa och jag kväver mig själv men gud vad jag e lycklig:) näää inte över det!
kram malin

Rosso sa...

Fina bilder! Visst är sommaren härlig, men hit till Uppsala har de förbaskade myggorna flyttat så det går knappt att vara ute!!! Hoppas det gick bra hos veterinären!

Tass på huvudet!