måndag 25 maj 2009

Ny kompis!

Igår var vi och hälsade på mattes kompis och hennes lilla människovalp Noelia. Jag har träffat Noelia förut men det var väldigt längesen när både hon och jag var mycket mindre. Jag har inte fått tillfälle att verkligen leka med så många människovalpar i mina dar men jag har alltid misstänkt att det är något extra kul med de där små när vi passerar någon på gatan. Jag blir alltid så glad och vill hälsa men se det får jag ju aldrig. Annat var det den här gången då jag fick leka tills jag däckade på mattan av utmattning till slut. Noelia var en riktigt bra lekkamrat som kallade mig Buster, Guster eller Gusten för det mesta och bara någon gång ibland Dexter efter lite hjälp av de stora tvåbeningarna. Men både jag och matte tyckte att hon kan få kalla mig vad hon vill. Jag heter gärna Guster när man får ha så kul:)


Hej hej! Vill du leka med mig?


Uppvisning av leksaker. "Det här är Blixten!


"nu ska jag skriva Guster"


Bus i vardagsrummet.


Vi tränade lite också


Sen visade hon mig runt på tomten


Vi hälsade på glada grannar


Nöjd kille


Kom igen Noa, nu busar vi!!!


"ok, häng på mig!


Här kommer vi!


Lyckliga bustroll


Vi hade ett bra samarbete med bollen


Noa kastade och jag hämtade, jippi!


Inspirationsbild inför beach -09 tyckte tvåbeningarna


Sätt upp på kylskåpet för att sätta stopp för nattmackan;)


Noa och Gusten - numera bästisar

2 kommentarer:

Rosso sa...

Alltså- välkommen i klubben- vi som älskar barn! Kul för dig att du också fått en sån i ditt liv! De är bara så pussvänliga och skojiga, så man vet inte vart man ska ta vägen!

Fina bilder- du har ju börjat bli stor på riktigt, grabben!

Tass på huvudet!

Anonym sa...

Gusten!? HAHAHA.... vilket kul namn. Snygg är du helt klart kompis! Hoppas vi kan träffas snart, riktigt snart.
Kram, kusselusen Ozzy