lördag 11 april 2009

Lååångfredag

Det var mig en lång fredag vi har haft att göra med. Vanligtvis när matte och jag jobbar så snarkar vi ikapp till eftermiddagen efter morgonpromenaden. Men inte idag inte. För vi åkte raka vägen till Sorunda direkt efter jobbet istället och där fick matte nöja sig med att dra stockar på egen hand. Jag hade fullt upp med att vara vaken och leka med Leah och mormor! När matte till slut släpade sig upp dröjde det inte länge innan det kom massa gäster till huset och då blev det livat och glatt. Vi gick på promenad och tvåbeningarna åt något de kallade för påskmiddag. Jag fick min vanliga mat jag men matte lyxade till det så att jag fick mina vitaminer i mjukost i alla fall *slurp*.

Jag fick äran att träffa en tjej som är riktigt grym ska ni veta. Hon fick veta att hon har Hodgkins Lymfom, en form av lymfkörtelcancer förra året och har genomgått cellgiftsbehandling under hösten och vintern. Nu är det strålning kvar och sen ska hon vara frisk som en nötkärna:) Men Caroline, som hon har kämpat! Hon är bara 20 år men har styrka och mod för världens alla 80-åringar tillsammans!!! Läs om hennes kamp här. Carro...vi fortsätter att hålla alla tummar och tassar vi har och tänker mycket på dig. *Kram*



En mycket vacker Stockholms-morgon!


Och en mycket vacker boxerkille

Inga kommentarer: