måndag 18 augusti 2008

Löptider

Så var det måndag igen. Det var skönt att tillbringa helgen på landet hos mormor och vi gjorde en massa skoj men nu är vi tillbaka hemma i stan igen. Den senaste tiden har präglats av en otrolig trötthet hos mig. Jag bara sover och segar mig dagarna igenom och har egentligen inte så stor lust med något annat heller. Det är bara ibland som jag blixtrar till och får tillbaka min vanliga energi men annars tycker jag mest att Dexter kan fara och flyga där han kommer studsande som en gummiboll i skogen. Vad har du att vara så glad åt då, vill jag fråga honom men det hinner jag inte för han har redan rusat förbi i en ursinnig fart och lämnat mig stående med pälsen liggandes åt fel håll av vinddraget. Hur som helst så beror den här tröttheten på att jag precis har löpt klart. Jag känner igen det från förra gången och blir det lika illa som då så har jag ungefär två sådana här mindre roliga månader framför mig innan jag blir mitt vanliga jag igen. Hoppas inte!!

Idag var Povel här med sin matte och gick på promenad med Dexter och min matte. Povel skulle få miljöträna lite och då passade det bra att komma hit där det händer lite saker runtomkring mest hela tiden. Jag hade redan varit ute på en långis precis innan han kom och stannade hemma och sov i soffan istället. Jag tror inte att småglinen misstyckte, de hade ändå fullt upp med varandra fick jag höra sen. Det hade i alla fall gått bra på promenaden och de var så snygga där de gled fram bredvid varandra:)


Snyggbrorsorna


Ligg går väl också an när man är med på bild


Okej...lite avis var jag för att jag inte fick följa med ut


Men när Dexter kom hem sov vi så gott tillsammans


Mysgrisarna

Inga kommentarer: