tisdag 19 augusti 2008

Kusinträff idag

Lattjo lajbans blev det idag när vi åkte till upplands väsby där Ozzy bor. Vi åkte till en äng där vi fick springa fort, fortare, fortast tillsammans och det var såklart underbart. Det fanns även ett härligt riktigt kladdigt lerdike där vi passade på att svalka oss samt förbereda oss inför operation besudla bilen med kärrstank moahahaha. Utöver kärrstanken luktar jag tydligen fortfarande väldigt spännande i form av någon slags tikdoft fast det var länge sen jag slutade att löpa nu. Det visade sig att Ozzy blev lite väl trollbunden av min parfym, något Dexter inte tyckte var helt ok så han agerade lite ordningsman när jag fick det lite för hett om öronen. Man ska inte missta honom för en liten barnrumpa längre för han skötte sin uppgift med bravur och såg till att gå emellan när han ansåg att Ozzys nos var för nära min rumpa. I övrigt lekte vi jättebra alla tre. När vi kom hem fick vi duscha med schampoo för vi luktade tydligen helt förfärligt. Äsch då...lite gyttja har väl aldrig skadat någon.


Kusin-race


Iiiihhhhiihhihihi gnäggar Dexter


Leeeerbad!


Se till att gona in leran ordentligt nu grabbar


Lite slafs och lerstänk


Vem har störst gap egentligen


tre gringos



Sockerskorpan in person!

Inga kommentarer: