söndag 16 mars 2008

Äntligen lite upprättelse!

Jag och Ozzy var i Eskilstuna idag och tävlade även denna helg i skönhet. Idag var det en domare som faktiskt varken glömt glasögonen eller den goda smaken hemma så jag fick ett mycket rättvist pris:) BIM minsann *stolt* För Ozzy gick det också bra såklart och han fick ett välförtjänt HP och blev andra bästa hane!

På vägen hem åkte vi förbi Ingrid igen men denna gång fick jag sitta kvar i bilen och vänta. När de kom tillbaka var de helt nedsölade i valpdoft och jag undrade varför jag inte fick med mig en hem som jag kunde snusa lite på. Tror ni jag blev glad eller när det visade sig att jag kommer få det också!!! Fast jag får vänta några dagar tills lillgrabben har varit hos veterinären och fått godkänt för flytt. Wow vad kul det kommer bli!!! Här nedan följer lite kort på lillkussen Pirelli. Ganska söt va? Får se vad jag väljer att kalla honom när jag lärt känna honom lite bättre.







2 kommentarer:

Sally sa...

Oh, ska ni ha en till! Vad kul! O vad söt han är. Blir ju alldeles "valpsjuk" själv men vi får nog vänta minst ett par år till i alla fall. Lycka till!

Helena, Puma och Tisla sa...

Det var väl en himla tur att matte fick den där Pirelli hon har tjatat om i Ingrids gästbok.... :) Ett JÄTTE grattis till den nya familjemedlemen.

Kram Helena och boxrarna bus