måndag 24 september 2007

Hemma hos Ruf

Så...nu har vi varit hos familjen Simonetti och hälsat på igen. När vi hade parkerat bilen och husse öppnat bakluckan kände jag igen både doften och området. Jag som vanligtvis brukar vara jätteduktig på att sitta kvar i bilen tills tvåbeningarna säger varsågod hade svårt att hålla mig idag. Jag ville bara uuuuut till Ruf! Bara för det skulle matte självklart hålla på och fixa med kopplet en evighet. Jag lovar att hon gjorde det bara för att jäklas.

Ruf visade oss "sin" skog och vi hade som vanligt buskul. Jag hann inte se så mycket av skogen dock eftersom jag och Ruf hade fullt upp med att brottas och springa runt. Malin och Robban tyckte att jag var som en gummiboll och säger att jag har ärvt min spänst och snabbhet av mamma Enya. Tack morsan för de fina egenskaperna!

När vi kom hem igen bjöds det på brakmiddag för både två- och fyrbeningar. Jag som inte brukar vara så stor i maten glufsade i mig mat för ett helt kompani. Man blir ju hungrig av att leka så mycket och dessutom kan jag ju inte vara sämre än brorsan, eller hur?


Robban, husse och Malin


Får jag ta pinnen?


hmpf...vilket sätt att inte dela med sig!


Det ska du allt få för


Nu är du inte så tuff längre Rufie


Kom igen, nu springer vi!

Inga kommentarer: