torsdag 26 juli 2007

Kvällspromenad



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
jag testar bara om jag gjorde rätt eller fel!! kram Ruf malin

Anonym sa...

Ja ha ja... om jag valde att låtsas vara anonym då gick det bra...

Hej syster! Min tokiga matte har dåligt minne och i går skrev jag till dig, sen när hon skulle hjälpa mig att skicka iväg mailet så hade hon glömt sitt lösen ord... fast hon sade att det var ett lätt och hade mitt namn i sig...ja men hon är ganska snäll ändå!!! Hörde du att jag oxå har lite kennelhosta? jag tyckte det känndes tråkigt om du skulle behöva ha det alldeles själv så jag fixade lite jag med. Min tvåbenta mamma säger att jag träffade en tax tjej i samma veva som du och jag lekte och hade så kul hemma hos mig, hon hade oxå kennelhosta, så det behöver inte vara du som smittade mig!! jag tycker ialla fall att det är tråkigt för jag vill leka med dig nuuuuuuuuu!!!!! Vad ska man med hela tomten till om man bara får leka själv??? Jag brukar gå små promenader själv på baksiden. Lucas har visat mig jätte bra ställen, när de tvåbenta ropar på mig så har Lucas visat mig att man sätter sig ner...hälst bakom en buske så leker man kurra gömma...det är jätte kul! när vi träffas igen så måste du träffa min tvåbenta bror han heter dennis och han vill jätte gärna träffa dig!! Han blåser såpbubblor, det är små bollar som svävar i luften och så ska man försöka ta dem men jag tycker att det är gansk tråkigt för när de kommer ner på marken och jag ska leka med dem då gömmer de sig. Våran mamma Enya däremot tycker att det är helt galet kul att fånga dem. medans hon roar sig med det så brukar jag bita i en blomma istället mycket godare!!! De brukar kalla mig Ferdinand...jag förstårinte vad de menar. Matte säger att jag kommer att först framåt Jul???

Krya på dig syster Yster för jag vill träffas snart!!
Kram Store bror Ruf