torsdag 11 december 2008

Mer från Stora Stockholm

Det var en trevlig helg vi hade nu senast. Dagen före utställningen kom Puma och Tisla på besök med sina tillhörande tvåbeningar Helena och Martin och även Ruf och Malin var på plats. Vi gick ut på en skön promenad tillsammans och hade riktigt kul ihop. Jag skulle stila lite för lillkusin Tissel-tassel genom att visa henne hur man som bäst hoppade nedför en ganska så hög avsats. Attans nog utbyttes mitt tänkta graciösa hopp och landning till ett antal snöpliga kullerbyttor istället medan Tisla svichade förbi mig i en landning värd att eftersträva. Well...you can't win them all, right? Mitt i all lek passade vi även på att lägga en välgörande lerinpackning som förberedelse inför den stora dagen. Det är otroligt vad skogarna har att erbjuda hörni! Egentligen är den ju ett enda stort spa såhär års. Tyvärr förstod inte mina tvåbeningar syftet för efter fikan när vi blev ensama sen på eftermiddagen så åkte jag in i duschen med huvudet före. Jättetrevligt var det i alla fall att ha sådant finbesök och vi ser er gärna hemma hos oss snart igen!

Utställningsdagen flöt på i sakta mak och det var härligt att se så många Enchanter's på plats. Kusiner och syskon och goa tvåbeningar överallt. Det här gör vi om tycker jag.


Tre nyfikna trubbisar i väntan på Puma och Tisla


Emilio - min kullbror


Ecco - också min kullbror


Playen - Dexters kullbror


Tisla och Ingrid i ringen


Ozzy i ringen tillsammans med Marie


Uppfödargruppen som tilldelades HP


Koncentrerade tjejer


Lite snack vid ringside


Ingrid och Christin (Emilios matte) läser kritik


Matte och Ingrid läser mer kritik


Ozzy ville ut


Grabbarna busade


Goa Martin och Helena


Eccos matte Marie...


...som busade med matte


Det tyckte den andra Marie var roligt


Och Malin likaså


översöta Challe och mamma Marie


Massor av kärlek!

För att se Enchanter's alla resultat under dagen, kika in på uppfödarns hemsida

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh.... jag har inte ens hunnit gå igenom bilderna efter stockholm, bara snabbt skummat dem i kameran och plockat in de få jag lagt i bloggen. Jag håller på att drunkna i ex arbetet (förutom allt j*vla regn då också). Det var jätte trevligt att träffas - men nu blir det ju februari med! :D Om det fortfarande inte löser sig med dexter, och du orkar köra ner honom till kalmar, får du höra av dig!

kram