söndag 14 september 2008

Nu så...bildfest från Fårö


Det gäller att skaffa sig den bästa platsen på färjan


Stugbyns bästa vakthundar


Spårdags


Here we go


Ruf och husse Robert


Han hittade något kul i spåret


Sallys tur


även hon hittade en rolig sak


Dexter rockar loss i sitt spår


Mera spår för Dexter


Han hittade sin älskade vante


Dexter-kexter verkligen ÄLSKAR att jobba i skogen och springer flera ärevarv när han nått mål


Och så Ozzy som också var jätteduktig


Ruf vädrar efter figge


Och så var det min tur att söka


Kusinerna hamnade bakom lås och bom:P


Jag och Ruf tar en paus från arbetet ute i det fria


Husse höll oss sällskap


Dexter tog en annan typ av paus från arbetet


Man blir så trööööött av att vara i skogen hela dagen


Marie-Louise och Rune var såklart också med ute i skogen med sin Signe


Fårös stränder är underbara!


Lycka!


Bängbulan och jag


Lite tango på stranden


Näää...vad gör du?


Hey, leave my sister alone!


Kärlek!


Vattnet var helt klart badbart


Dexter i sitt esse


Tänk vad roligt man kan ha med en gammal jeanstrasa


Sandtryne


Tvåbeningarna grillade gott


Vi sussade sött nedanför


Tvåbeningarna tog till och med med sig grillen ut i skogen en av dagarna


Marie höll låda efter maten


Dexter fick agera modell under tiden


Stilig kille


För att inte säga skitsnygg


Släkten på rauk-besök...Ruf, jag, Sally, Dexter och Ozzy


Jag och Dexter


Husse och Dex tar en paus vid en rauk


Jag och brorsan spanar


Dexter spanade på sitt håll


Husse och jag tränar på linförighet


Lite lek


Instruktionerna haglade från Susanne;)


Nå...hur lyder domen?


Jo men det där gjorde vi ju bra husse!!


Malin ich Ruf tränade land annat på inkallning. Snyggt!


Emelie och Sally tränar linförighet


Mys!


Snygga Ozzy med sin matte Marie


Matte lärde sig också att komma snabbt på inkallning


Stilig ingång- varning för dubbelkommando där malin


Sådärja - Malin är stolt!


När tvåbeningarna städade stugan kände vi hundar att det fick vara nog med aktiviteter


Nu vill vi åka hem!!!

Inga kommentarer: