söndag 30 mars 2008

Grattis på födelsedagen...

...önskar jag mig själv och alla mina coola syskon som befinner sig utspridda över vårt avlånga land. Jag och Ruf har precis haft kalas och jag önskar att ni alla hade varit där och ätit tårta med oss. Nu fick vi nöja oss med lill-kusinen istället men det gick bra det också. Han var en hejare på att äta tårta iaf.
Nu är jag klapp kanon dödstrött så jag orkar varken berätta mer om kursen idag eller om kalaset. Men jag lovar att skriva mer imorgon istället. Sov gott!


Vår supergoda tårta!

3 kommentarer:

Ozzy sa...

Åh vilken smarrig tårta!!! :P Vad var det för gottigt i den? Snygg var den oxå... nästan synd att äta upp :D

STOR kram

Unknown sa...

Ja vilken tårta! Är också lite nyfiken, vad var det i den?

Grattis i efterskott!

Kram kram!

/kusin Sally med flock.

Edvin sa...

Ja den var jättegod! Tårtan bestod av ris och köttfärsblandning som "grund", blodpudding i botten och garnering, leverpastej runt om som grädde och kokta morötter på det *slurp*