fredag 2 november 2007

Min helg hos Ruf

Förra helgen bodde jag hos Ruf och det var såklart helt underbart kul. Bland annat var vi på kalas hos hans tvåbenta farmor, gick på långpromenad tillsammans med mamma Enya och lekte utav bara sjutton på deras roliga tomt. Jag trivs verkligen jättebra hemma hos familjen Simonetti och hoppas att jag får hälsa på snart igen!
Matte tog massor av kort när de kom och hämtade mig och vi vill ju att ni ska få se nästan allihopa så varsågoda...här kommer en bildfest.


Snyggingar


Titta ett rep


Woho...dragkamp!












Jag släpper aldrig!


Men husse...vad skulle det där vara bra för?


Nu förstår jag faktiskt ingenting


Ska jag dra i repet säger du?


Hah! Det här var ju kul det också


Syrran, häng inte upp dig på konstruktionen.


Kom igen nu brorsan, lek med mig istället!


Suck...vad krävande du är


Glöm inte bort att jag är större och starkare än du


Men du Ruf...jag är ETTRIGARE:)


låt mig bara...


Sådär ja, balansen är återställd


Syskonkärlek!


Jag tror jag lägger mig och vilar ett tag


Hjälp!!! var kom du ifrån?!


Nu är vi trötta!

Inga kommentarer: