torsdag 9 augusti 2007

Semester

Vi har haft några riktigt sköna sommardagar här, äntligen! Vi åkte till en jättemysig gruva som var fylld med klarblått vatten där till och med husse och matte badade. Annars är de två badkrukor de där två. Jag tyckte att det var hur skönt som helst att svalka mig i plurret. Dessutom var det så varmt så det behövdes verkligen. Jag fick ett sånt glädjefnatt när matte "kokade kaffe" så jag var tvungen att hoppa i. Jag for upp och ner i vattnet, rullade mig i sanden och så ner i vattnet igen! Det var så härligt! Jag hörde att min syster Ettan redan har simmat för första gången, hon är tuff hon. Jag kände mig inte riktigt redo för det än men det var bra nära ändå ska jag säga er. Nästa gång kanske!


Här kommer jag!!!


Splash!


Det var ganska skönt det här ändå

Inga kommentarer: